۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰

رییس اداره قرآن آموزش و پرورش مازندران:

محافل انس با قرآن در مدارس مازندران برگزار می شود

محافل انس با قرآن در مدارس مازندران برگزار می شود

ساری- رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران گفت: محافل انس با قرآن کریم در مدارس استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سقائی صبح دوشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: تاکید ویژه ای نسبت به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی داریم و در سال جاری چهل و دومین دوره این مسابقات برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه‌های قرآن فرصت بسیاری خوبی است که تلاش‌های فعالان فرهنگی در این حوزه به خوبی دیده شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری این دوره از نمایشگاه به خوبی دیده می‌شود، تصریح کرد: با در کنار هم قرار گرفتن این ظرفیت‌ها در این مجموعه به نوعی تبادل تجربه هم صورت می‌گیرد.

سقایی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش مازندران فعالیت مناسبی در ترویج و آموزش قرآن دارد و فعالیت مراکز قرآن کریم این نهاد به عنوان یکی از مراکز آموزش تخصصی مورد توجه است.

وی همچنین به میزبانی مازندران در برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی سراسر کشور در استان اشاره و یادآور شد: راه‌اندازی پویش‌های مختلف دانش آموزی باید به گونه‌ای باشد که نه تنها دانش آموز بلکه خانواده‌اش هم در این پویش مشارکت کند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در ارتباط با نمایشگاه سال جاری به رونمایی اثر قطعه اسماء‌الحسنی ویژه دانش آموزان مراکز منتخب دارالقرآن استان اشاره کرد و افزود: مراسم ویژه‌ای برای این موضوع در سالن اصلی ارشاد استان در نظر گرفته شده است.

سقایی دیگر برنامه‌های این نهاد آموزشی در این نمایشگاه را ویژه برنامه "قرآن بخوان و جایزه بگیر" ذکر کرد و گفت: مسابقه طرح مصباح الهدی ویژه دانش آموزان در قالب‌های مختلف برگزار می‌شود

کد خبر 6073162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha